Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Антикоррупционная деятельность ГУО "Ясли-сад № 1 г. Пинска"

Карупцыя - складаны сацыяльны феномен, гістарычныя карані якога сыходзяць у глыбокую старажытнасць і звязаныя, перш за ўсё, са звычаем рабіць падарункі правадырам або жрацам, каб дамагчыся іх размяшчэння і пасля - падтрымкі ў рашэнні якія ўзнікаюць праблем у сваіх карыслівых інтарэсах.

Па меры развіцця чалавечага грамадства і змены грамадска-эканамічных фармацый карупцыя перастае быць толькі маральнай праблемай. Яна пачынае пранікаць ва ўсе сферы грамадскага быцця, у органы кіравання дзяржавай, у тым ліку палітыку.

У другой палове  XX  стагоддзі карупцыя становіцца міжнароднай праблемай. Подкуп транснацыянальнымі карпарацыямі вышэйшых службовых асоб набыў масавы характар. Глабалізацыя прывяла да таго, што карупцыя ў адной краіне стала негатыўна ўплываць на развіццё многіх іншых дзяржаў.

Упершыню аб карупцыі ва ўладных структурах адкрыта загаварылі ў 1990 годзе, калі прэзідэнт Пакістана адправіў урад у адстаўку ў сувязі з абвінавачаннямі ў карупцыі і некампетэнтнасці.

З'яўляючыся глабальнай праблемай сучаснасці, праблема карупцыі ў той ці іншай ступені існуе і ў Рэспубліцы Беларусь. Будучы неад'емным суб'ектам сусветнай супольнасці, займаючы важнае геапалітычнае становішча і з'яўляючыся стратэгічным партнёрам для многіх краін блізкага і далёкага замежжа, яна аб'ектыўна не магла не быць схільная да гэтай з'явы.

Карупцыя падрывае давер народа да ўлады, спараджае філасофію «хабарніцтва», дыскрэдытуе рынкавыя механізмы канкурэнцыі і барацьбы з манапалізмам у эканоміцы, спрыяе лабіраванню заканадаўчых і нарматыўных актаў, якія патураюць маштабным злоўжыванням і злачыннасці.

У рэспубліцы сфарміравалася пэўная сістэма арганізацыі барацьбы з карупцыяй, якая ўключае ў сябе:

- распрацоўку і прыняцце антыкарупцыйнай нарматыўнай прававой базы і вызначэнне механізму яе выканання;

- размежаванне паміж дзяржаўнымі органамі іх функцый, зон адказнасці і арганізацыю ўзаемадзеяння па супрацьдзеянні карупцыі;

- стварэнне і забеспячэнне дзейнасці спецыяльных падраздзяленняў па барацьбе з карупцыяй;

- адукацыя на розных узроўнях камісій, каардынацыйных саветаў і нарад па барацьбе са злачыннасцю і карупцыяй; спецыяльных інфармацыйна-аналітычных і крыміналістычных цэнтраў;

- выкарыстанне дзяржаўных СМІ, актыўнае ўцягванне грамадзян, грамадскіх арганізацый і працоўных калектываў у дзейнасць па супрацьдзеянні карупцыі.

ЗАКОН РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ 15 ліпеня 2015 г. № 305-З Аб барацьбе з карупцыяй

ПАСТАНАВАННЕ САВЕТА МІНІСТРАЎ РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ 26 снежня 2011 г. N 1732 АБ ЗАЦВЯРДЖЭННІ ТЫПАВАГА ПАЛАЖЭННЯ ПРА КАМІСІЮ ПА СУПРАЦЕ ВАДЗІІ КАРУПЦЫІ

ПРАГРАМА па барацьбе са злачыннасцю і карупцыяй на 2020-2022 гады

ПАДЗЕІ Праграмы па барацьбе са злачыннасцю і карупцыяй на 2020-2022 гады

ПАСТАНАВАННЕ САВЕТА МІНІСТРАЎ РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ 12 верасня 2019 г. № 619 Аб выплаце ўзнагароджання і іншых выплат фізічнай асобе, якая садзейнічае выяўленню карупцыі

ПОЛОЖЕНИЕ о комиссии по противодействию коррупции в ГУО «Детский сад № 1 г. Пинска» на 2024 год

разгарнуць » / « згарнуць

Типовое положение о комиссии по противодействию коррупции

разгарнуць » / « згарнуць

ПЛАН работы комиссии по противодействию коррупции в государственном учреждении образования «Детский сад № 1 г. Пинска» на 2024 год.

разгарнуць » / « згарнуць

Раздзелы сайта